Vše pro Váš vysněný domov!...10% sleva po registraci
Obdržíte přístup k osobnímu zákaznickému účtu, ve kterém máte přehled ve svých objednávkách, fakturách a reklamacích.
Naši pracovníci zákaznické podpory Vás ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek. Z tohoto důvodu nemůže objednávku vytvořit operátor zákaznické podpory po telefonu. Zákaznická podpora +420 703 139 935.
Požadovaný den dodání uveďte do poznámky k objednávce a naše expedice se bude snažit udělat vše pro to, aby byl termín dodržen. Po expedici zboží Vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín.
Svou objednávku můžete uhradit hned několika způsoby:
Bankovním převodem
Dobírkou
Hotově
Online platbou
Ano, veškeré objednané zboží si můžete, po telefonické domluvě na zákaznické podpoře, sami vyzvednout v našem skladu na adrese Kamarytova 180, 396 01 Humpolec. Zákaznická podpora +420 703 139 935.
Předběžný termín dodání je uveden v potrvzení objednávky, kterou jste obdrželi e-mailem. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naší zákaznickou podporu.
Pokud jste nenašli montážní návod v některém z balení produktu, naleznete jej v našem e-shopu na stránce produktu. Případně kontaktujte naší zákaznickou podporu a naši pracovníci Vám montážní návod obratem zašlou.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů po jeho obdržení.
Ano, objednávku lze stornovat, ale ne ve všech případech (například po předání zboží dopravci). Pro bližší informace o Vaší objednávce kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu.