Vše pro Váš vysněný domov! Naše nabídka
Obdržíte přístup k osobnímu zákaznickému účtu, ve kterém máte přehled ve svých objednávkách, fakturách a reklamacích.
Naši pracovníci zákaznické podpory Vás ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek. Z tohoto důvodu nemůže objednávku vytvořit operátor zákaznické podpory po telefonu. Zákaznická podpora +420 703 139 935.
Požadovaný den dodání uveďte do poznámky k objednávce a naše expedice se bude snažit udělat vše pro to, aby byl termín dodržen. Po expedici zboží Vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín.
Svou objednávku můžete uhradit hned několika způsoby:
Ano, veškeré objednané zboží si můžete, po domluvě se zákaznickou podporou, sami vyzvednout v našem skladu na adrese Kamarytova 180, 396 01 Humpolec.
Domluvit se můžete telefonicky na čísle +420 703 139 935, nebo přes e-mail obchod@areto.cz.
Předběžný termín dodání je uveden v potrvzení objednávky, kterou jste obdrželi e-mailem. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naší zákaznickou podporu.
Pokud jste nenašli montážní návod v některém z balení produktu, naleznete jej v našem e-shopu na stránce produktu. Případně kontaktujte naší zákaznickou podporu a naši pracovníci Vám montážní návod obratem zašlou.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů po jeho obdržení.
Ano, objednávku lze stornovat, pouze ale do doby, než je zboží předáno dopravci. V případně nejasností nebo změn v objednávce kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu.